Kupefläkt lika i alla Galaxy?
-
Tommy F
- Erfaren
- Namn: Tommy Ferlin
- Kör: Saab
Kupefläkt lika i alla Galaxy?
Tjena!
Letar efter en bättre beg kupefläkt/värmefläkt till min Galaxy 2,3 ifrån 2001 och undrar om det funkar och ta ifrån en tidigare galaxy då det verkar va lättare och hitta de äldre bilarna på skrotarna här kring.
Mvh Tommy
Letar efter en bättre beg kupefläkt/värmefläkt till min Galaxy 2,3 ifrån 2001 och undrar om det funkar och ta ifrån en tidigare galaxy då det verkar va lättare och hitta de äldre bilarna på skrotarna här kring.
Mvh Tommy
Fordägare
-
Peter H
- Legend
- Namn: Peter Hallgren
- Kör: Ford C-Max Ghia -06 1,8 FFV, Suzuki SX4 FFV -08, Miata MX5 -91 Kawasaki KLR 650 Tengai -91 Samtliga etanoldrivna.
- Kontakt:
Är rätt säker på att du hittar det du söker här:http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
Visst det är samma kupéfläkt mellan dessa versioner och även motsvarande för Sharan som Alhambra.
Priser på ebay för sprillans fläktar till klart billigare än vad skrotarna med runt hörnet garanti här hemma pungslår stackars bilägare...
Visst det är samma kupéfläkt mellan dessa versioner och även motsvarande för Sharan som Alhambra.
Priser på ebay för sprillans fläktar till klart billigare än vad skrotarna med runt hörnet garanti här hemma pungslår stackars bilägare...
-
Tommy F
- Erfaren
- Namn: Tommy Ferlin
- Kör: Saab
Tack för svaret Peter, mycket bra att veta! Nu hann jag köpa en beg fordfläkt ifrån okänd ford modell men som såg rätt lika ut på skroten för 200:- som efter lite smärre modifikationer passade kalasPeter H skrev:Är rätt säker på att du hittar det du söker här:http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
Fordägare