Lägg upp bilder på skogsvrak!!
- Part_boy_no1
- Veteran
- Namn: Ronny Ribbheden
- Kör: Mondeo ghia -98 SEAT -98
-
Kjelle
CosworthSierra skrev:Då får väl jag dra mitt strå till stacken då...
Här är några EXTREMT sällsynta exemplar av de allsmäktiga muskelbilarna från 60/70-talet..
Överst här är en Dodge Charger Daytona från -70, som det enbart tillverkades en mindre handfull av. En -70 "Daytona" sägs idag vara en av de absolut ovanligaste, dyraste och mest svårfunna muskelbilarna som idag överhuvudtaget finns kvar att få tag på..
Känsliga tittare varnas..
En Superbird som snart inte orkar hålla ögonen öppna längre..
Denna Daytona har suttit här sen -74
Ännu en Daytona som snart knappt syns för all skit som den lastas med
En Mustang Mach 1 som hade suttit där så länge killen kunde minnas..
En äkta BOSS 302 Mustang från -69
...och en äkta 350 Shelby
Sist men inte minst, två stycken Chargers. En R/T från -68 med ett träd (!) genom hela bilen..
...och en -70 R/T
Personligen finner jag inga ord för dessa bilder... Bara på dessa få bilderna finns det pengar för miljonbelopp, och smärtan det ger i bröstet är obeskrivlig!!
FFS!!!!!!!!!!!
Vet att det är ett gammalt inlägg, men gahhhhhh va det gör ont i själen att dessa bilder, mår illa...... vad finns dessa bilar? om de finns kvar vill säga?
Kan man fälla dem för förargelseväckande beteende?
-
svettburken
- Nybörjare
- Namn: viktor larsen
- Kör: ingen
Vet du möjligen var Shelbyn ligger ? (adress)CosworthSierra skrev:Då får väl jag dra mitt strå till stacken då...
Här är några EXTREMT sällsynta exemplar av de allsmäktiga muskelbilarna från 60/70-talet..
Överst här är en Dodge Charger Daytona från -70, som det enbart tillverkades en mindre handfull av. En -70 "Daytona" sägs idag vara en av de absolut ovanligaste, dyraste och mest svårfunna muskelbilarna som idag överhuvudtaget finns kvar att få tag på..
Känsliga tittare varnas..
En Superbird som snart inte orkar hålla ögonen öppna längre..
Denna Daytona har suttit här sen -74
Ännu en Daytona som snart knappt syns för all skit som den lastas med
En Mustang Mach 1 som hade suttit där så länge killen kunde minnas..
En äkta BOSS 302 Mustang från -69
...och en äkta 350 Shelby
Sist men inte minst, två stycken Chargers. En R/T från -68 med ett träd (!) genom hela bilen..
...och en -70 R/T
Personligen finner jag inga ord för dessa bilder... Bara på dessa få bilderna finns det pengar för miljonbelopp, och smärtan det ger i bröstet är obeskrivlig!!