Vända på en 5-Öring!!!

Avdelning där vi samlar alla motorrelaterade (ex. bilar, motorer och motorsport) bilder och filmer som vi vill dela med oss av.
Användarvisningsbild
AP40
Veteran
Namn: Ari Puputti
Kör: volvo

Vända på en 5-Öring!!!

Inlägg av AP40 »

Användarvisningsbild
granadadr
Legend
Namn: Jörgen A.
Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar

Inlägg av granadadr »

har sett den förr,, å en tjej jag känner sa det där kan väl jag oxå göra,, ehhh NEJ det kan du INTE sa jag,, å jag kommer aldrig ens att prova ;)

SK Racing

Inlägg av SK Racing »

Ööööööööö, ok, jag tyckte jag var manlig när jag brukade backa med 2 boogie vagnar efter traktorena jag brukade köra som maskinförare för en massa årsedan, men det är bara o ta av hatten o buga för denna köruppvisningen :notworthy

Användarvisningsbild
Magnaten
Veteran
Namn: bernt magnus
Kör: quattro

Inlägg av Magnaten »

granadadr skrev:har sett den förr,, å en tjej jag känner sa det där kan väl jag oxå göra,, ehhh NEJ det kan du INTE sa jag,, å jag kommer aldrig ens att prova ;)
har man kört stort ekipage några år så är det egentligen inte speciellt svårt att göra, jag klarar det definitivt inte...skulle nog inte ens få rull på lastbilen, men jag känner en del chaffisar

Bullen
Veteran
Namn: Christian Kling
Kör: Ford Sierra Cosworth

Inlägg av Bullen »

riktigt nice , lite övning så ska det nog gå :D. Svåra är ju veta exakt hur långt man kan backa utan att draget tar stryk
http://www.farsanracing.se

Tack till:
farsanRacing
Kjell på VIKENS MASKIN

Holme
Veteran
Namn: Erik Holmén
Kör: Sierra -89
Medlemsnummer: 159

Inlägg av Holme »

Skulle han klara det med last på vagnen? Man har ju efter ett par visningar noterat att släpet är tomt, och bilen är full. Spelar det roll? :P

Skriv svar