arab drift crashes
- Colding
- Veteran
- Namn: Rasmus Christensen
- Kör: Golf GL mk1, BMW 2002 Touring
- Medlemsnummer: 245
äh hata nu inte så mycket kamrater ^^
Folk som står där får skylla sig själva om de blir påkörda, dem som sitter i får skylla sig sjävla om dem dör på kuppen.. Vi drabbas ju inte av det här då vi är 300-400 mil därifrån! Jag hade förmodligen sysslat med något liknande om jag bott i ett land där liknande lagar och förbjud råder mot allt jag tycker är roligt.. De har ju faktiskt hittat en syssla som förmodligen är skiiiitkul hehe..
Folk som står där får skylla sig själva om de blir påkörda, dem som sitter i får skylla sig sjävla om dem dör på kuppen.. Vi drabbas ju inte av det här då vi är 300-400 mil därifrån! Jag hade förmodligen sysslat med något liknande om jag bott i ett land där liknande lagar och förbjud råder mot allt jag tycker är roligt.. De har ju faktiskt hittat en syssla som förmodligen är skiiiitkul hehe..
BMW 2002 Touring '72
VW Golf GLS '83
VW Golf GLS '83
- granadadr
- Legend
- Namn: Jörgen A.
- Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar
jag hatar dem inteColding skrev:äh hata nu inte så mycket kamrater ^^
själv gillar jag äkta drifting, ska vara riktiga ställ med powerdrifting
dessutom är det LITE mer kontrollerat