Funktionärer till vår banträff på Gelleråsen den 12 juli 2015
- Nemesis_se
- Legend
- Namn: Peter Olesen
- Kör: Ford / Mazda - Aggressive Ecodriving
- Medlemsnummer: 188
Jag gör väl som tidigare år och låter baksätet sitta kvar så kan jag köra flaggvakter...
Dottern (Emma) kommer med och kan tänka sig gå i gul väst och peka med hela handen i depån...
Har samma nummer som tidigare 0739.....40
Dottern (Emma) kommer med och kan tänka sig gå i gul väst och peka med hela handen i depån...
Har samma nummer som tidigare 0739.....40
Över 60 och leker fortfarande med bilar...
Tack till: Wincent på Rydéns Bil [Bosch Car Service], Grönnäs
Track-day: Ford Focus 2.0 Ghia -05 Sedan (DB3)
Vinterbil: Ford Focus 2.0 Ghia -05 5D (DA3)
Frugans: Ford Focus 1.0T -14 5D (DYB)
Sommarbil: Mazda MX-5 Club Sport -17 (ND)
Tack till: Wincent på Rydéns Bil [Bosch Car Service], Grönnäs
Track-day: Ford Focus 2.0 Ghia -05 Sedan (DB3)
Vinterbil: Ford Focus 2.0 Ghia -05 5D (DA3)
Frugans: Ford Focus 1.0T -14 5D (DYB)
Sommarbil: Mazda MX-5 Club Sport -17 (ND)
- cossiepatrick
- Legend
- Namn: Patrick T
- Kör: Cosworth
- Medlemsnummer: 109
- zowix
- Veteran
- Namn: Björn B
- Kör: Fiesta ST+ -15
- Medlemsnummer: 321
Skulle kunna tänka mig vara med på sanering och bogsering om det finns någon mer lämpad bil än min egna till den uppgiften.
Lika så kan jag nog kunna vara besiktningsnisse.
Eftersom det verkar gå trögt med att tillsätta platser, har du PA varit i kontakt med HPC om att hjälpa till med några hondanördar på några positroner?
Vi kan ju inte låta den här gången vara förgången bara för att vi inte får in folk. Finns alltid lösningar.
Edit: Tycker det var väldigt märkligt att lägga den här tråden i allmänt när det handlar om banträffar. Det var en anledning till att jag hade missat den här tråden. (ty cossiep)
Passar bättre under Banträffar, utställningar och evenemang.
Eftersom det verkar gå trögt med att tillsätta platser, har du PA varit i kontakt med HPC om att hjälpa till med några hondanördar på några positroner?
Vi kan ju inte låta den här gången vara förgången bara för att vi inte får in folk. Finns alltid lösningar.
Edit: Tycker det var väldigt märkligt att lägga den här tråden i allmänt när det handlar om banträffar. Det var en anledning till att jag hade missat den här tråden. (ty cossiep)
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Tack! PM:a mig ditt mobilnummer så uppdaterar jag...zowix skrev:Skulle kunna tänka mig vara med på sanering och bogsering om det finns någon mer lämpad bil än min egna till den uppgiften.
Nej, jag har inte varit i kontakt med HPC. Det här är vårat ansvar att lösa. Lyckas vi inte med detta så får vi helt enkelt ta oss en allvarlig funderare om framtida banträffar...
Orsaken till att den ligger under Allmänt är att det är den mest besökta avdelningen och det är långt ifrån alla som kommer och kör som även ställer upp som funktionär. Sedan ligger det en länk i inbjudan hit (se post #2), så har man läst den ordentligt så är det svårt att missa denna tråd...
/Per-Anders.