Intressekoll: Ford Fair 2 aug 2015 Silverstone

Avdelning för diskussioner kring kommande och genomförda banträffar, utställningar och evenemang.
hjkgjskf
Nybörjare
Namn: Gottfrid Sjödahl
Kör: Bruksbil jag skäms över

Inlägg av hjkgjskf »

Jojje2007 skrev:Halloj

Jag bilade ner ifjol till Fordfair och ska även dit igen i år. Har bokat hotell i Northampton dagen innan evenemanget.
Jag är medlem i Frsoc. Och förra året körde vi convoy från London. Ca 90 st RS. Helt magiskt. En upplevelse för den entusiastiska biltoken.
Du får jättegärna hänga på. Men det kan vara svårt att få tag på biljett för att ställa ut bilen vid våran club stand. Men det går alltid att ställa bilen utanför och betala in sig. Men en väldigt stor del är att få ställa sig inne med de andra RS kompisarna.
Tack. Jag skickar PM till dig.

Användarvisningsbild
Jyrgen
Erfaren
Namn: Daniel B
Kör: Ford Fiesta ST+ -14
Ford Mondeo 2,0 TDCI -18
Medlemsnummer: 329

Inlägg av Jyrgen »

zowix skrev:
Håller med dig Jyrgen, en resa runt europa med bil skulle vara häftigt och svårt att slå med något annat. Ännu fränare vore det om man fick ihop ett litet ford-gäng som tog över vägarna över en vecka eller så. :) Ringen någon? ;)

Krya på dig! Hade du tänkt komma på några fler banträffar?
Det hade ju varit drömmen, att bila igenom Europa med andra Ford tokar och köra på grymma vägar.. Får en att drömma..
Jag hänger lätt på för körning på ringen! För upplevelserna och inte för tiden ;)
Jag är öppen för det mesta i bilväg ;)

Tyvärr sätter foten stopp för bilkörning men så fort den är okej så ska jag göra vad jag kan för att dyka upp!

Skriv svar