hallor skrev:Är det inte Nice som har Peppes gamla Cossie..?!
Hej ja det stämmer, nu har den fått en makeover så att insidan stämmer med det grymma yttre ! ;-)
Dess värre har den haft ett par ägare efter mig som .. inte var så kunniga...
så nu när jag köpt tillbaka den så är dax att slå isär motorn och renovera
Men det possitiva e att den e i samma fina skick i övrigt samt har en quafe diff moterad.
Mvh Emil
C skrev:min dåvarande bostad nere i soliga åhus (där vi hade semestern ) va ett gammalt tvåmanna tält från 1918. gunnar skrev ett skitkul repotage (tyvärr så sencurerades det friskt på redaktionen sedan ) så det va nog det mest oseriösa roliga repotage sedan tweety om man ska kolla på cossies
som kuriosa kan jag berätta om en bild som "försvann" på huvudredaktionen som gunnar gjort bildtext till och allt.
jag stod med cossien parkerad halvt uppe på en trotoar vid en busshållplatts i soliga åhus. på mittenrefugen står en christian med en skyllt för att dra in kosing. den såg ut så här:
hahaha
mvh C
Låter som ett typiskt reportage i Street n Strip "Mora tidningen" Björn Friström och gänget skojjar ofta till det mesta. Som reportaget i deras andra tidning snowrider om min brorsa och hans snowracer med motorsågsmotor. Haha!!!
Lyfter tråden... nåt intresse av tips (med utgivningsdatum) på Ford-artiklar i andra tidningar än BS och mer än nyare värstingar? Kunde ju vara bra med ett större register om nån letar i annonser osv efter artiklar om just sin Ford-modell.
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda )
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument