K: Ford (1971-1982) i fint skick/bruksskick under 4500 kr
-
Fordlovern123
- Nybörjare
- Namn: Eddie
- Kör: Ingen just nu
K: Ford (1971-1982) i fint skick/bruksskick under 4500 kr
Hallå där! Kan börja med att detta är mitt första inlägg här, har ingen erfarenhet av Ford, men farsan kör Focus kombi 
Tillbaka till ämnet, är väldigt sugen på en valfri Ford (1971-1982) i fint skick/bruksskick under 4500 kr. Om du har en egen, eller känner någon, så får du hemskt gärna kontakta mig i kommentarerna eller via PM. Kommer försöka ha den i så fint originalskick som möjligt. Kan tillägga att jag är 16 år, och med hjälp av pappa, kommer jag göra i ordning denna bil så gott det går tills jag blir 18 år! Så om du vet någon till salu så får du gärna kontakta mig!
Bor i Stockholm, så kommer inte åka för lång väg för att hämta den!
Ha det gött!
Tillbaka till ämnet, är väldigt sugen på en valfri Ford (1971-1982) i fint skick/bruksskick under 4500 kr. Om du har en egen, eller känner någon, så får du hemskt gärna kontakta mig i kommentarerna eller via PM. Kommer försöka ha den i så fint originalskick som möjligt. Kan tillägga att jag är 16 år, och med hjälp av pappa, kommer jag göra i ordning denna bil så gott det går tills jag blir 18 år! Så om du vet någon till salu så får du gärna kontakta mig!
Bor i Stockholm, så kommer inte åka för lång väg för att hämta den!
Ha det gött!
-
Fordlovern123
- Nybörjare
-
Fordlovern123
- Nybörjare