S: crosskart
- Gearhead
- Veteran
- Namn: Joel Bergström
- Kör: Cheva pickis, opel omega 3000, cossie 2wd
S: crosskart
Blir för lite åka... Så säljer leksaken
Ramen är av tidigare ägare galvbadad, sitter en BMW 650cc motor på med tillhörande 5 petad låda, nya grovmönstrade däck fram för optimal styrning och original bak, varav en är dubbad, elstart med knapp, torrsump, tempmätare, öhlins dämpare, dubbla kylare, fläktar på vippbrytare, inget skönhet men grymt jävla snabb! Har bara kört på åkern utanför mig, kanon kul att köra på långa feta ställ och bara skotta iväg massa lera.
Finns två brister...
Batteri... Obefintligt... Slut.. Kaputt...
Man kan behöva göra nya luftfilter..
Dom som satt där lossna, o ligger någonstans på åkern..
Pris: 15,000:-
Billigare vid snabb affär... [ATTACH]40660[/ATTACH][ATTACH]40661[/ATTACH][ATTACH]40662[/ATTACH]
Skickat från min B15Q via Tapatalk
Ramen är av tidigare ägare galvbadad, sitter en BMW 650cc motor på med tillhörande 5 petad låda, nya grovmönstrade däck fram för optimal styrning och original bak, varav en är dubbad, elstart med knapp, torrsump, tempmätare, öhlins dämpare, dubbla kylare, fläktar på vippbrytare, inget skönhet men grymt jävla snabb! Har bara kört på åkern utanför mig, kanon kul att köra på långa feta ställ och bara skotta iväg massa lera.
Finns två brister...
Batteri... Obefintligt... Slut.. Kaputt...
Man kan behöva göra nya luftfilter..
Dom som satt där lossna, o ligger någonstans på åkern..
Pris: 15,000:-
Billigare vid snabb affär... [ATTACH]40660[/ATTACH][ATTACH]40661[/ATTACH][ATTACH]40662[/ATTACH]
Skickat från min B15Q via Tapatalk
- Bilagor
-
-
-
Cuz im a Nitrohead, without limits.
Ingen kommer ihåg en fegis!
Mvh Joel
073-976 0696
Ingen kommer ihåg en fegis!
Mvh Joel
073-976 0696