Någon som har erfarenhet av Autointdesign?
-
hudlum
Någon som har erfarenhet av Autointdesign?
Hej,
Efter mycket letande på web och i div tidningar hittade jag ett bodykit som är riktigt snyggt (iaf i mina ögon) till min Mondeo, nu till min fråga är det ngn som har erfarenhet av Autointdesign som säljer kittet?
Samt eftersom jag blivitg av med min garageplats samt verktyg är det någon som har lite plats över och gärna ger en hjälpande hand?
(har inte mekkat sedan min bubbla i slutet på 80talet)...
http://www.autotintdesign.com/body%20ki ... /lumma.htm
Så ser kittet ut färdig monterat o lackat...
Oh höll på o glömma lack verkstäder finns det ju gott om, men nu till min fråga i runda ca slängar vad går det på att lacka om samt vilka regler gäller om man avviker från org färg?
Cheers
Hudlum
Efter mycket letande på web och i div tidningar hittade jag ett bodykit som är riktigt snyggt (iaf i mina ögon) till min Mondeo, nu till min fråga är det ngn som har erfarenhet av Autointdesign som säljer kittet?
Samt eftersom jag blivitg av med min garageplats samt verktyg är det någon som har lite plats över och gärna ger en hjälpande hand?
(har inte mekkat sedan min bubbla i slutet på 80talet)...
http://www.autotintdesign.com/body%20ki ... /lumma.htm
Så ser kittet ut färdig monterat o lackat...
Oh höll på o glömma lack verkstäder finns det ju gott om, men nu till min fråga i runda ca slängar vad går det på att lacka om samt vilka regler gäller om man avviker från org färg?
Cheers
Hudlum
-
hudlum
Jo skall försöka mig på detta under våren och om plånboken håller för det, gått lite mycket pengar under hösten på min gammla trotjänare 245'an (R.I.P).
Brände för mycket på den i form av reparationer o lite annat.
Men men sjukt snyggt kit är det, måste bara ha tag i någonstans att montera på det. Hmm har verkstads tid 30maj med för o fixa rost 2 veckor utan bil.
Dumt o lacka om innan dess också om jag inte håller mig till org färg av Ford..
Finns ju sjukt mycket snygga färger också.
Brände för mycket på den i form av reparationer o lite annat.
Men men sjukt snyggt kit är det, måste bara ha tag i någonstans att montera på det. Hmm har verkstads tid 30maj med för o fixa rost 2 veckor utan bil.
Dumt o lacka om innan dess också om jag inte håller mig till org färg av Ford..
Finns ju sjukt mycket snygga färger också.
-
jooko
-
hudlum
-
jooko
helt rätt
vet inte vad min färg heter men den är blå och metallic och skulle passa bra!! även finns det en kille här på forumet som har en st200 med just blå metallic , svart huv , och kjolar
kanske ta lite inspritation från honom?
verktyg är jhu inte så dyrt om du letar på beganat eller auktioner från verkstäder som har gått i kk ? behövs jhu egentligen inte så mycket "special" så länge du har tillgång till nån vän som har det som man enkelt kan låna
mvh jocke
verktyg är jhu inte så dyrt om du letar på beganat eller auktioner från verkstäder som har gått i kk ? behövs jhu egentligen inte så mycket "special" så länge du har tillgång till nån vän som har det som man enkelt kan låna
mvh jocke
-
hudlum
-
hudlum
-
jooko
- BelseBoB
- Legend
- Namn: Kristoffer Kuula
- Kör: Austin Mini
det var säkert det snyggaste kjolpaketet jag sett!
inte för mycket, cleant! blå metallic är en fin färg också. men ska du lacka om hela bilen? isof. har du antagligen lackeraren att göra allt jobb, kolla med honom om han monterar det färdiglackade kjolpaketet för en liten extra slant! 
Rottisar e hääliga hundar!
MVH
Rottisar e hääliga hundar!
MVH
Ford 26M -70 *100% orginal*
Ford Consul -72 V8
Austin Mini 850 -64
Peugeot 103
Ford Consul -72 V8
Austin Mini 850 -64
Peugeot 103
-
hudlum
Jo det blir o lacka om hela, har oyster silver metallic nu är inte riktigt bekväm med den färgen 
Men som sagt det beror på vad lackeraren tar för o måla om hela altet
Och lackerar firman jag har spanat in och ska hålla under uppsikt ett tag för o se deras jobb gör div plåtskador får olika försäkrings bolag och det jag sett har varit riktigt bra.
Jo rottisar e härliga, denna är helt loss dock
Tror han har tagit efter husse för mycket dock gilla rhan inte öl vilket e riktigt bra..
Men som sagt det beror på vad lackeraren tar för o måla om hela altet
Och lackerar firman jag har spanat in och ska hålla under uppsikt ett tag för o se deras jobb gör div plåtskador får olika försäkrings bolag och det jag sett har varit riktigt bra.
Jo rottisar e härliga, denna är helt loss dock
Tror han har tagit efter husse för mycket dock gilla rhan inte öl vilket e riktigt bra..
-
hudlum