Granada cab
- Rs turbo_s2
- Legend
- Namn: David L
- Kör: Ford Focus RS MK2
- Kontakt:
- Släggmek
- Legend
- Namn: Hasse B.
- Kör: 1977 Taunus 1.6L Kombi (TC 2), 1982 Taunus 2.0GL Kombi (TC 3)
Hm...
Nå, kanske att nån kan rädda det som är kvar och få upp lite stil på den. Som sagt, det var väl 1 av 5 återstående eller så, men ändå inte som en (ännu i trafik sommartid) -68 Taunus 20MRS 2-d ht
som råkade ut för hemmacabbning fast en aning mer seriöst... Gissar det totala antalet såna som såldes i Sverige var nog redan det kring 5, av en årslång totalserie med unik kaross
.
Nå, kanske att nån kan rädda det som är kvar och få upp lite stil på den. Som sagt, det var väl 1 av 5 återstående eller så, men ändå inte som en (ännu i trafik sommartid) -68 Taunus 20MRS 2-d ht
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda
)
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
-
Benutchi
- Erfaren
- Namn: Benny Gustafsson
- Kör: ford granada 2.0 cab
Detta var också en seriös cabning och den är besiktigad och så men när jag köpte den för några tusen lappar så var inte det första jag kolla hur många som fanns i sverige. Utan det var bara att börja drägga i bilen. Men ni behöver inte oroa er för att den ska få se en skrot på många år för så roligt som jag har i den bilen så går den i graven med mig. Men en pilsner pråm kommer den att få vara sina sista år. plus att den är svart nu så den ser lite bättre ut men det blir nog ny färg till sommaren.
-
Benutchi
- Erfaren
- Namn: Benny Gustafsson
- Kör: ford granada 2.0 cab
Den lever än...

Den lever än.