Visa sitt projekt även för icke medlemmar?
-
jonset
- Erfaren
- Namn: Jonas Stenberg
- Kör: Sierra, Taunus
Visa sitt projekt även för icke medlemmar?
Hej!
Jag funderar vart jag ska skriva om mitt ford projekt (Sierra Grupp H) om jag inte är medlem? Finns det någon sådan del i ert forum? Annars tycker jag att det borde finnas, känns annars lite dyrt (300kr) för att visa upp sitt projekt och dela med sig. Kunde jag vara med på era träffar/aktiviteter mm skulle jag genast betala medlemskap men det är ofta allt för lång söderut.
På tex sävarturbo-forumet är projektsidan den största av alla. Man kanske kan göra en avdelning för registrerade forumsanvändares bilar?? eller låta även icke medlemmar skapa projekttrådar i "Våra bilar", det skulle definitivt göra avdelningen större.
För övrigt mkt bra forum:notworthy
/Mvh Jonas, Skellefteå
Jag funderar vart jag ska skriva om mitt ford projekt (Sierra Grupp H) om jag inte är medlem? Finns det någon sådan del i ert forum? Annars tycker jag att det borde finnas, känns annars lite dyrt (300kr) för att visa upp sitt projekt och dela med sig. Kunde jag vara med på era träffar/aktiviteter mm skulle jag genast betala medlemskap men det är ofta allt för lång söderut.
På tex sävarturbo-forumet är projektsidan den största av alla. Man kanske kan göra en avdelning för registrerade forumsanvändares bilar?? eller låta även icke medlemmar skapa projekttrådar i "Våra bilar", det skulle definitivt göra avdelningen större.
För övrigt mkt bra forum:notworthy
/Mvh Jonas, Skellefteå
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Ja, men detta är inte tillåtet, även om det är en del som gjort det ändå. Däremot så kommer en lösning på detta att sättas i drift inom kort, så håll ut...Holme skrev:Jag tror man har löst det genom att lägga upp en tråd bland bilder och filmer. Eftersom det är väldigt mycket bilder i en bra projekt-tråd
/Per-Anders.
- fordmaffian
- Legend
- Namn: Robert Åhlin
- Kör: Ford scorpio -92, scorpio -96, scorpio -89 och ford granada cupé -72
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Projekttrådar är något som är en medlemsförmån och de skall ligga i avdelningen "Våra bilar". Tips! Läs forumsreglerna...fordmaffian skrev:vart isf skulle man lägga projekt tråden isf om inte på "bilder och filmer" avdelningen? jag har alltid trodd att man skulle lägga upp de där jag...
Men som sagt, en lösning är på G...
- fordmaffian
- Legend
- Namn: Robert Åhlin
- Kör: Ford scorpio -92, scorpio -96, scorpio -89 och ford granada cupé -72
-
SK Racing
Hoppsan, så nu kommer ex-vis jag att bannas på livstid dåFocus RS skrev:Ja, men detta är inte tillåtet, även om det är en del som gjort det ändå. Däremot så kommer en lösning på detta att sättas i drift inom kort, så håll ut...
/Per-Anders.
Med tanke på att jag har trådar om mina bilar o INTE betalt för det
Ja det var trevligt att vara på detta forum, så länge det nu varade
- Persson
- Legend
- Namn: Peter Persson
- Kör: mest traktor
- Kontakt:
Inte nog med det, det blir även spöstraff.. Det är bara att bita ihop och ta detSK Racing skrev:Hoppsan, så nu kommer ex-vis jag att bannas på livstid då![]()
Med tanke på att jag har trådar om mina bilar o INTE betalt för det
Ja det var trevligt att vara på detta forum, så länge det nu varade
Nä men seriöst så har vi som sagt inte fått igång vår lösning på det hela så kör på som vanligt så länge allihopa!
- cossiehenke
- Legend
- Namn: Henrik Wikström
- Kör: Japansk Premiumbil !
- Kontakt:
SK Racing skrev:Fniss, vem i FCS styrelse ska hålla i piskan ?*drool**drool*
Persson är ju en stor stark kille som jobbar på vaktbolag så jag gissar på han
Skämt åsido, även om han ser ut som en vägruska i kroppsbyggnaden egentligen så tror jag han med lätthet brottar ner de flesta av oss, inkl +100kg Cossiehenke
"Esox Lucius"
-
SK Racing