S: Sierra Cosworth RWD -89
- Kroka
- Veteran
- Namn: Henrik Krokström
- Kör: Volvo
S: Sierra Cosworth RWD -89
Säljes med en tår i ögat, har tappat intresset helt och hållet. Bättre att någon köper den som använder den.
Otroligt fin och välskött bil som knappt är regnkörd i min ägo. Mycket påkostad med fina delar.
Seriösa spekulanter hör av sig till mig så diskuterar vi fram pris beroende på vilka fälgar man vill ha osv. Kommer ej att ge bort bilen.
Kolla garaget länken för info om bilen.
Ni når mig på:
henrik.krokstrom@gmail.com
0739316301
Pris/utgångsbud: 110000
Plats/närmaste stad: Åmål
Otroligt fin och välskött bil som knappt är regnkörd i min ägo. Mycket påkostad med fina delar.
Seriösa spekulanter hör av sig till mig så diskuterar vi fram pris beroende på vilka fälgar man vill ha osv. Kommer ej att ge bort bilen.
Kolla garaget länken för info om bilen.
Ni når mig på:
henrik.krokstrom@gmail.com
0739316301
Pris/utgångsbud: 110000
Plats/närmaste stad: Åmål
- Kroka
- Veteran
- Namn: Henrik Krokström
- Kör: Volvo
Hej på er!
Bilen står fortfarande i garaget och samlar damm! Passa på att köpa en riktigt fin och välbyggd RWD. Tipsa släkt och vänner om bilen då jag känner att det är roligare att bilen kommer till användning än att den står i vägen hemma i garaget.
Om intresset finns så hör av er så diskuterar vi fram ett pris.
Med vänlig hälsning Henrik
Bilen står fortfarande i garaget och samlar damm! Passa på att köpa en riktigt fin och välbyggd RWD. Tipsa släkt och vänner om bilen då jag känner att det är roligare att bilen kommer till användning än att den står i vägen hemma i garaget.
Om intresset finns så hör av er så diskuterar vi fram ett pris.
Med vänlig hälsning Henrik