Vilken Xenon lampa till S-Max 2009 ?
Vilken Xenon lampa till S-Max 2009 ?
Ena halvljuslampan la av idag. Tror mig kommit fram till att det är en DS1 lampa men sen då ? 4300 K ? Vill ju inte att det ska skillja mellan höger och vänster sida.
-
gandalftomte
- Nybörjare
- Namn: Martin Tellgren
- Kör: Ford Focus kombi 2.0 automat 2010
Nu har du redan handlat men för framtida sökresultat så kan jag rekommendera att handla xenon-lampor från ett ställe i tyskland, lichtex.de
De har bra priser och frakten är inte jättehög har jag för mig.
Jag köpte två st Osram night breaker unlimited D1S för 67 eur/st för ca två år sedan, ser nu att samma lampa sjunkt till 55 eur/st. (lägsta pris på prisjakt är ca 1100 sek/st)
Jag tror inte de var piratkopior, de såg helt ok ut och har väldigt bra ljus och uniform ljusbild etc
Förpackningarna var gjorda för marknaden i Brazilien enligt texten på dem.
Produktbilderna på websidan visar osram trust etiketterna (infördes i slutet av 2015 enligt vad jag hittar om det), men om de är äkta och kan verifieras kan jag inte svara på.
De har bra priser och frakten är inte jättehög har jag för mig.
Jag köpte två st Osram night breaker unlimited D1S för 67 eur/st för ca två år sedan, ser nu att samma lampa sjunkt till 55 eur/st. (lägsta pris på prisjakt är ca 1100 sek/st)
Jag tror inte de var piratkopior, de såg helt ok ut och har väldigt bra ljus och uniform ljusbild etc
Förpackningarna var gjorda för marknaden i Brazilien enligt texten på dem.
Produktbilderna på websidan visar osram trust etiketterna (infördes i slutet av 2015 enligt vad jag hittar om det), men om de är äkta och kan verifieras kan jag inte svara på.