Frågor kring att Montera MegaSquirt i Forden
-
okkarokka
-
okkarokka
ja ska köra fords vatten temp.. o luft tempen e nån bosh .. kan hända att den e samma som fords. tyckte försäljaren svamla om nått sånt.. men ja fråga efter bmw 320....
ja har bara 22koms motstånd men funkar de ändå kanske?
jo ännu en sak.. var kan ja hitta version o.24 för nedladdning? hittar bara för 0.29...tänkte ja skulle göra de lättare för mig o ta perssons mapp:)
jo ännu en sak.. var kan ja hitta version o.24 för nedladdning? hittar bara för 0.29...tänkte ja skulle göra de lättare för mig o ta perssons mapp:)
- Persson
- Legend
- Namn: Peter Persson
- Kör: mest traktor
- Kontakt:
Ja 22 eller 27 det skilljer bara några grader:)okkarokka skrev:ja ska köra fords vatten temp.. o luft tempen e nån bosh .. kan hända att den e samma som fords. tyckte försäljaren svamla om nått sånt.. men ja fråga efter bmw 320....
Vet faktist inte vilken som är vilken... Mitt råd är att ta en lufttemp som du vet vad det är alltså en från en ford, köp på skroten finns på alla dohc och 2,9, sitter mycket enkelt till, ta hela kontakten.
Det ska finnas gammla koder någonstans... oldcodes nånting..
-
okkarokka
allt e nu klart för mappning.. men den andra dioden (d18) .. som va ja förstått ska lysa när man slår på tändningen.. den e helt död.. spänning kommer till kontakten men inte längre:(
ett misstag ja vet ja gjort e att ja böt ut r7 mot ett 22kohm.. men glömde klippa av benen o dom tog i lådan.. kan detta ha nått me saken o göra?..
(klantit ve de ju ,, men sånt händer ju när man nästan e klar o måte prova :P)
ett misstag ja vet ja gjort e att ja böt ut r7 mot ett 22kohm.. men glömde klippa av benen o dom tog i lådan.. kan detta ha nått me saken o göra?..
(klantit ve de ju ,, men sånt händer ju när man nästan e klar o måte prova :P)
-
okkarokka
- therealpinto
- Legend
- Namn: Gustaf Ulander
- Kör: Capri Turbo, Capri, Cortina, Kuga ST-Line, Mach-E LR AWD, Sierra 2.9, inte XR4x4 (snyft!)
- Medlemsnummer: 37
- Kontakt:
- therealpinto
- Legend
- Kör: Capri Turbo, Capri, Cortina, Kuga ST-Line, Mach-E LR AWD, Sierra 2.9, inte XR4x4 (snyft!)
- Kontakt:
- therealpinto
- Legend
- Kontakt: