Nya Edge

Allt om Fords modeller Edge, Mondeo, Galaxy & S-Max.
Teamandersson
Nybörjare
Namn: Fredrik A
Kör: Ford Edge
Medlemsnummer: 449

Nya Edge

Inlägg av Teamandersson »

Så mycket bättre BildBildBild

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Användarvisningsbild
Bruno
Legend
Namn: Bruno S
Kör: Edge ST-Line -18

Inlägg av Bruno »

Jag är inte helt såld.. påminner för mycket om Santa Fe. Bak tycker jag också ser ut som lite "halvsnabb lösning" med lyktorna bara för att få till en förändring jämfört med föregående modell. Nja, vet inte riktigt.. Kanske växer på mig

Inredningen gillar jag dock att Ford gått tillbaka till röda sömmar i ratt, säten osv, det är skitsnyggt.
Servicerådgivare FordStore Hedbergs Bil
bruno.situm@hedbergs.se
Direktnr 046-31 27 12

Nybbe79
Erfaren
Namn: Robin Nyberg
Kör: Ford Edge

Inlägg av Nybbe79 »

Bruno skrev:Jag är inte helt såld.. påminner för mycket om Santa Fe. Bak tycker jag också ser ut som lite "halvsnabb lösning" med lyktorna bara för att få till en förändring jämfört med föregående modell. Nja, vet inte riktigt.. Kanske växer på mig

Inredningen gillar jag dock att Ford gått tillbaka till röda sömmar i ratt, säten osv, det är skitsnyggt.
Håller helt med, gillar inte alls bakdelen på den, sen kunde man önska att Ford lagt ner lite mer energi på att ta fram en helt ny interiör, förutom sätena så är den nästan identisk men modellen innan.

Användarvisningsbild
mondeo
Veteran
Namn: Peter B
Kör: Ford Focus TDCI 1,5 2016 Ford Fiesta MK1 1983

Inlägg av mondeo »

Tycker den är riktigt snygg faktiskt. Men vad gäller inredningen kan jag bara hålla med, känns inte riktigt 2019 snarare 2009.

Skriv svar