Nya Edge
-
Teamandersson
- Nybörjare
- Namn: Fredrik A
- Kör: Ford Edge
- Medlemsnummer: 449
Nya Edge
Så mycket bättre 

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
- Bruno
- Legend
- Namn: Bruno S
- Kör: Edge ST-Line -18
Jag är inte helt såld.. påminner för mycket om Santa Fe. Bak tycker jag också ser ut som lite "halvsnabb lösning" med lyktorna bara för att få till en förändring jämfört med föregående modell. Nja, vet inte riktigt.. Kanske växer på mig
Inredningen gillar jag dock att Ford gått tillbaka till röda sömmar i ratt, säten osv, det är skitsnyggt.
Inredningen gillar jag dock att Ford gått tillbaka till röda sömmar i ratt, säten osv, det är skitsnyggt.
-
Nybbe79
- Erfaren
- Namn: Robin Nyberg
- Kör: Ford Edge
Håller helt med, gillar inte alls bakdelen på den, sen kunde man önska att Ford lagt ner lite mer energi på att ta fram en helt ny interiör, förutom sätena så är den nästan identisk men modellen innan.Bruno skrev:Jag är inte helt såld.. påminner för mycket om Santa Fe. Bak tycker jag också ser ut som lite "halvsnabb lösning" med lyktorna bara för att få till en förändring jämfört med föregående modell. Nja, vet inte riktigt.. Kanske växer på mig